sunnuntai 14. elokuuta 2016

Uuden oppimista ja tekniikan kanssa kompastelua...

Tänään olen viimein ottanut uuden askeleen ja syventynyt bloggauksen saloihin. Oman blogin aloittaminen on ollut jo jonkin aikaa mielessä, mutta  käytännön toteutus on vain siirtynyt. 
Itsekin hämmästelen, että olen saanut jo näin paljon aikaan, sillä tavallisesti haluan pysyä mahdollisimman kaukana tietokoneista. Niin vain olen viettänyt koneella jo puoli päivää. 

Kirjoittaminen on minulle tapa ilmaista asioita, eikä se ole ollut koskaan vaikeaa. Tekninen osaaminen taas ei ole minun juttuni ja sen vuoksi ottaa varmasti aikansa rakentaa tätä blogia. Paljon minusta kertoo se, että en omista vielä edes älypuhelinta, en myöskään ole facebookissa. Tämä on ollut tietoinen valintani. Halu kirjoittaa ja jakaa asioita on kuitenkin niin voimakas, että joudun taipumaan nykyaikaan.  Hitaasti, mutta varmasti edetään... 

Muutakin tekstiä on kyllä tulossa, sillä tunteja ja tunteja olen päässäni  miettinyt, mitä haluaisin kirjoittaa, kunhan vain saan blogin alkuun. Olkaa siis kärsivällisiä!

Ei kommentteja: